PENGALAMAN BARU DI SEKOLAH TEKNIK PERD JB ! :)

Hi guys and assalamualaikum :) Dah lama aku tak update blog aku yang buruk ni. Sekarang aku dah duduk hostel a.k.a asrama. Haiyooo first time dduk hostel memang rasa kekok gila lah. Jadual dia padat then kalau nak buat pape mesti kena cepat je. Okay KD aku Kak Jannah. Dia okaylah. Sporting je ngan kitorang semua. Kekawan dorm aku pun sporting. Ada Yasmin Atul Ereen Bella Aqilah Fadd Putri Farhana Raja Amy Aina Syilah Ika Nadd Fiqa and Aqma. Diorang best gila lahh. Aku blok F dorm Keembong. Tingkat dia atas sekali pulak tu. Memang penat lah nak naik turun tangga. Kay sekarang nak cerita pasal kelas lah kan. Aku dapat kelas 4PPN2. Kelas kitorang ade 26 orang je. 10 lelaki 16 perempuan *kesian lelaki Haha. Guru kelas kitorang cikgu Anis. Yeayy ade bestie Fazie. Kitorang duduk sebelah dalam kelas. Belakang sekali kitorang dduk. Kesian kan kitorang. Sebelah aku takde orang. Sebelah Fazie pun takde orang. Huwaaaa :'( Ketua kelas kitorang Farhan. Dia ni dari Skudai. Dia ni okaylah dalam kelas. Nak kata sporting lah jugak. Then penolong Aliah. Aliah ni dia pakai spec *same jelah ngan aku. Kalau tak silap dia dari Batu Pahat. Then setiausaha *ehem ehem nak tahu siapa? Haha aku lah setiausaha. Jadi setiausaha terus kena tulis nama kat papan hitam kan. Wahhh berdebar aku nak pergi kat depan tu. Dah lah time tu semua aku tak kenal. Kay bendahari bestie aku Fazie. Then AJK semua tu Farouq Farha Mizan kot. Entahlah aku tak ingat. Kebanyakkan kelas aku ramai yang insiders. Outsider sikit je. Dalam kelas mengantuk je kann. Asyik menguap je then ape lagi cikgu marah lah kan. Yang pasti aku happy lah dengan kelas aku. Semua sporting gila. Hewheww. Hope kita semua boleh bertahan eh dekat sekolah teknik tu =) Hihi kay bye. That's all


Hope so that I will happy as the yellow one right now ^_^


Thanks for reading :) i love you lahh ! muahhh ^^

0 stalkers:

Posto një koment