BYEBYE SMK GELANG PATAH ! HELLO SMT PERDAGANGAN JB

Assalamualaikum and hallo guys ! Okay bace title atas tu aloloo sedih kot. Esok bersamaan 9 Januari 2012 aku akan pergi SMT Perdagangan JB untuk pendaftaran. Kay selamat tinggal kawan kawanku di SMK Gelang Patah. Especially kelas Science Prisip akaun and Sains pertanian. Aku mesti punya selalu ingat dekat korang semua. Mana boleh lupa. Korang lah sahabat aku dari FORM1. Ingat lagi masa tu kita semua nerd belaka kot. Masing masing mcam budak tak matang lagi. Hhahaha yakah? Whateverlah kan. Haha dah masuk FORM2 dah matang lah jugak. Study pun memain lagi. Bkannya struggle sangat pun. Masuk FORM3 kay tahun penentuan ke mana kita nak pergi. Ke mana aliran yang kita nak amik. Time tu ingat PMR PMR forever PMR lah katekann. Okay lepas dah habis PMR masing masing ckap FREEDOMMMMM ! Haha watlekk. Pastu lawatan pergi KL tu aku takkan lupakan memories forever. Especially bilik aku fasha fatanah yang tak tidur sampai pagi. Then esoknya nak pergi Muzium kay ngantuk gila. Ni lahh padahnya kalau tak tidur. Hukhuks. Lepas amik result okay ade gembira ade sedih tapi tu lumrah lah kan. Janji kita dah buat yang terbaik. Hihi dah tahun baru 2012. Percaye tak percaye kita dah FORM4 wehhh. Dah jadi senior beb. Masing masing dah apart ade masuk SC PA SP PD and etc lahh. Aku masuk PA tapi malangnya aku pindah teknik. Huhuu :'( Okay berat jugak hati nak tinggalkan korang semua tapi aku ikut je parents aku suruh pergi teknik. Aku redha jee. Okay aku agak takut jugak nak pergi teknik ni. Maklumlah tak pernah rase hidup sekolah berasrama. Hmm Fasha pergi SMV Azizah. Sedihnyaaa :( Yang pasti sekolah satu bumbung ngan aku Umairah Yasmin Atikah Farihah Fazie Intan Hakimi and Shapik. Last word hope korang semua berjaya dunia akhirat. Struggle dari sekarang tau jgan time FORM5 nanti menyesal tak sudahhh. Subject FORM4 ni pun susah susahh belaka. Banyak sangat paper dia tuu. Jaga diri baik-baik tau. Majukan skolah SMKGP :) Kay byebye.



Thanks for reading :) i love you lahh ! muahhh ^^

0 stalkers:

Posto një koment