I MISS SCHOOL AND FRIENDS :'>


Assalamualaikum and selamat sejahtera kaum hawa and adam semua. Hari ni 6th December 2011. Act counting down for PMR result. Errrr hati ni dupdapdupdap je. Wonder aku dapat berapa A lah kan. Taktau lah bila result kluar. Masing-masing ckap date lain. Confused aku je. Tinggal bertawakal jelah kan. Banyakkan solat and baca yassin. Okay act I really miss friends teachers and school. Miss bebelan cikgu. Miss kena marah ngan cikgu. Miss beborak ngan kawan even aku ni pendiam dekat dalam kelas. Miss dduk sebelah Arina kawan kepoh aku. Miss beratur dekat dataran kejat. Miss pergi kantin sekolah. Yang penting aku miss classmate aku 3RK2. Tak lupa jugak 3RK1. I miss you alls so badly right now :'( Okay lupa pulak Hazrul ada buat video pasal kitakita semua. Bila tengok kan rasa sedih pun ada. Btw thanks Hazrul. Okay thats all for now. Byeee peeps :)


Thanks for reading :) i love you lahh ! muahhh ^^

0 stalkers:

Posto një koment