GOOD MORNING GUYS


Assalamualaikum and selamat sejahtera. Jam menunjukan pukul 9:50. So Good morning guys. Have fun day on this day especially to Syafidah Hendri and Syuhada Bukhari sebab hari ni birthday diorang. Wahhh best lah boleh hang with kekawann. Kay chill. Okay pagi pagi ni I admit aku belum mandi belum gosok gigi belum breakfast and segalanya belum lah. Bangun tidur terus hadap lappy ni. So terrible right? Kay lols. Haha nanti aku nak breakfast pukul 10:30 pagi kot. Okay nanti pukul 11:00 pagi nak tengok cerita fav aku Kem Pink on TV3. Okay cerita tu memang best pada aku.  Hihi. Okay lepas tu apa lagi kemas rumah lah tolong mak aku. Then kena jadi babysitter pulak kan. Hewhew. Sabar jelahh kan. Kay gtg bye youalls. Take care :*

Thanks for reading :) i love you lahh ! muahhh ^^

0 stalkers:

Posto një koment