MY COUSIN WEDDING :)

Hello guys ! Dah lama tak updated blog ni. Terase malas nk update bila dah duduk hostel ni. Grr. Kaykay ingat lagi tak yang cuti sekolah 2 weeks tu? Klau tak ingat tu takpe takpe. Ingatkan balik kay. Minggu kedua tu aku pergi Pulau Pinang. For what? Jauh bebenooo boleh xD Hm cousin kahwin lah derr. Dapat jugak aku jelajah tempat lahir aku dekat mane. Haha :D Klau ingat lagi lah dulu aku ade post pasal diorang tunang. Sekarang diorang dah kahwin. Alhamdulillah :) Okay tema diorang warna pink masa akad nikah. Masa kenduri warna biru. Okay agak membosankan pergi Penang tu. Penat gila kot. Balik dari Penang hari Sabtu then sampai JB hari Ahad. Then hari ahad tu jugak lah aku balik hostel. Peh pehhh can you imagine? -.- Kaykay sekarang nak wish untuk mereka berdua. Abang Bobo and Kak Ieda selamat pengantin baru. Semoga panjang umur and murah rezeki. Semoga jugak jodoh kekal berpanjangan hingga ke akhir hayat. Aminn :) Pictures pictures pictures ^^

Ibu kak ieda & ibu abang bobo

Yummy.......

Potong kek :)

My big family. Red one please :)

The bride groom ^^


Thanks for reading :) i love you lahh ! muahhh ^^

0 stalkers:

Posto një koment