MY AUNT SELAMAT TIBA DI MALAYSIA

Assalamualaikum peeps :) Morningg. Time time mcam ni semua dah tidur kan. Takpe lah aku boleh update blog ni. Eh jap jap sebelum tuh siapa yang pakai rantai owl tuh jangan pakai okay HARAM tau. Back to the title sebelum raya haji hari tu my aunt pergi menunaikan haji with her husband at Mekkah. Btw my aunt ni adik kepada mak aku. Hewhew. Diorang pergi sana lebih kurang sebulan lah. Hihi baru aku tahu masa dekat sana lebih lambat daripada Malaysia. Hoho :O Hari ni diorang selamat sampai dekat Malaysia. Syukur alhamdulillah :) Okay hari ni pergi lah melawat rumah dia at Bandar Baru Uda. Then rumah dia penuh dengan KURMA. So makan jelah makanan yang dibeli dekat Mekkah. Wuwuu manis gila wehh! Maklumlah semua makanan ada kurma kurma dan kurma. Tahu jelah kurma mana ada pahit masin masam kan. Lol :D Okay untung aku dapat makan kurma nabi. Wahh mahal lah kurma nabi tuh. Tergamam aku dengar harga dia. First time aku makan coklat dalam dia kurma. Okay sedappp :3 Makanan ringan dekat arab sedap wehh tak macam dekat Malaysia. Kuikui :/ Then my aunt bagi lah sedikit souvenir dekat aku and sefamily. Nak tahu dia bagi apa? Dia bagi stoking gelang tangan (cantik berkelip-kelip lagi) perfume arab and skarf :) Woww thankyou Mak Dil. I'm so appreciate about that ^^ Okay byebye guys :)



Thanks for reading :) i love you lahh ! muahhh ^^

0 stalkers:

Posto një koment