I WANT TO SAY SORRYYYYYY :'(

Hello guys . Act taktau . Nak tanye lah kan semalam hari sesi minta maaf ehh ? Kalau korang nak tau kan semalam ramai kawan aku text aku nak say sorry to me :) Huuu so sweet . Actually kitorang semua nak trial PMR lah katekan . Korang korang thanks ehh bagi text tu . Jari jemari aku ni terasa malas untuk reply text korang tu . Sorryyy kay . Aku sebenarnya dah lame maafkan korang . Aku pun nak minta maaf dengan korang kalau aku ade buat silap or terkasar bahasa secara sengaje atau tidak sengaje . Especially budak 3RK . Maafkan aku kay ? Hope maafku diterima . Act nak nangis . Huuuuu :') Hope trial ni kita dapat result yang excellent seperti yang pengetua inginkan . Do your best as you can . Usaha tangga kejayaan . Ingat jangan tinggal solat . Jangan hampakan ibu bapa korang kay . Thanks kepada Fiza Aidah Amir Pudin Kai Mira Eda yang bagi aku text semalam .  


Isnin : Bahasa Melayu (kertas 1 & 2)
Selasa : Geografi dan Bahasa Inggeris (paper 1 & 2)
Rabu : Sejarah dan Mathematics (paper 1 & 2)
Khamis : Pendidikan Islam dan Kemahiran Hidup
Jumaat : Science (paper 1 & 2)

KBYEE :]


Thanks for reading :) i love you lahh ! muahhh ^^

0 stalkers:

Posto një koment